Καλως ήλθατε στο ιστολόγιο μου. Εδώ θα βρείτε ιδέες για χειροτεχνίες που συνεχώς αυξάνονται.
Περιηγηθείτε στο ηλεκτρονικό λεύκωμά μου , απολαύστε τον καρπό της προσπάθειάς μου , αξιολογήστε την χωρίς ενδοιασμό ( όλα τα σχόλια ευπρόσδεκτα ) και αν κάτι σας αρέσει μπορείτε να το προμηθευτείτε . Σας ευχαριστώ πολύ !
Αγγελική

Κυριακή 25 Δεκεμβρίου 2011

ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΤΕ ΤΑ ΚΟΥΤΙΑ ΣΑΣ...

Είχα ένα παλιό ξεθωριασμένο σιέλ κουτί που έβαζα μέσα κάποια απο τα κοσμήματά μου, αλλά όπως συνήθως σπάνια να πετάξω κάτι... Το  παρατσούκλι μου είναι, το ξέρω θα γελάσετε " ρακοσυλλέκτρια "...  Μου το έχει χαρίσει ο αξιολάτρευτος σύζυγός μου και αυτό γιατί ότι δεν είναι χρήσιμο για τους άλλους πολλές φορές είναι χρήσιμο για μένα... Έτσι ότι κουτιά, πλαστικά, υφάσματα κλπ. δεν χρειάζονται οι δικοί μου άνθρωποι τα αποθηκεύω και τα αξιοποιώ στην πορεία, κανοντας τους να καταλάβουν οτι τίποτα στην ζωή αυτή δεν είναι άχρηστο... Με αυτό τον τρόπο και εγω περνάω την ημέρα μου δημιουργικά και χαρίζω χαμόγελα στους αγαπημένους μου ανθρώπους όταν βλέπουν οτι αυτό που ήταν για "πέταμα" ,τώρα μπορεί είτε να ανανεωθεί ή να μου χρησιμεύει  σε κάτι άλλο. Λοιπόν πριν πετάξετε κάτι σκεφτείτε οτι κάπου αλλού μπορεί να σας χρησιμεύσει ...  
Η παρακάτω τεχνική που έχω ακολουθήσει είναι η τεχνική της χαρτοπετσέτας.  






Ελπίζω να σας άρεσαν. Περιμένω και τις δικές σας ιδέες και προτάσεις στο site. Όποιος θέλει να τις παρουσιάσει μπορεί να επικοινωνήσει μέσω του site. Σας περιμένω...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου