Καλως ήλθατε στο ιστολόγιο μου. Εδώ θα βρείτε ιδέες για χειροτεχνίες που συνεχώς αυξάνονται.
Περιηγηθείτε στο ηλεκτρονικό λεύκωμά μου , απολαύστε τον καρπό της προσπάθειάς μου , αξιολογήστε την χωρίς ενδοιασμό ( όλα τα σχόλια ευπρόσδεκτα ) και αν κάτι σας αρέσει μπορείτε να το προμηθευτείτε . Σας ευχαριστώ πολύ !
Αγγελική

Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013

ΔΕΡΜΑΤΙΝΑ ΒΡΑΧΙΟΛΙΑ



Καλησπέρα φιλαράκια μου. Σήμερα θα σας δείξω με τι ασχολούμαι τις τελευταίες μέρες ... Ελπίζω να σας αρέσουν ....Είναι πολλά ακόμα αυτά που θέλω να σας δείξω
 Επανέρχομαι σύντομα ..Πολλά φιλιά και καλές δημιουργίες...

.













2 σχόλια:

  1. Μου αρέσουν πολύ και τα δυο βραχιόλια έχουν χαρούμενα χρώματα και είναι ευκολοφόρετα!!!Μπράβο!!!Φιλάκια!!!
    Υ.Γ.Αγγελική μου αν θες βγάλε την λεκτική επαλήθευση γιατί είναι λίγο κουραστική!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ μου άρεσε ο συνδιασμος μπλε άσπρο ασημί! Πολύ ευκολοφόρετο. Αλλά και το ροζάκι πολύ κοριτσίστικο. Μπράβο, μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή