Καλως ήλθατε στο ιστολόγιο μου. Εδώ θα βρείτε ιδέες για χειροτεχνίες που συνεχώς αυξάνονται.
Περιηγηθείτε στο ηλεκτρονικό λεύκωμά μου , απολαύστε τον καρπό της προσπάθειάς μου , αξιολογήστε την χωρίς ενδοιασμό ( όλα τα σχόλια ευπρόσδεκτα ) και αν κάτι σας αρέσει μπορείτε να το προμηθευτείτε . Σας ευχαριστώ πολύ !
Αγγελική

Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2012

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΒΡΑΧΙΟΛΙΑ

Ήρθε και η Πρωτοχρονιά και κάτω απο το δέντρο με περίμεναν ευχάριστες εκπλήξεις. 'Ομως μια έκπληξη ήθελα να την μοιραστώ μαζί σας . Ήταν απο τα "μωράκια" μου ( 6 και 7 ετών ) ένα χειροποιήτο βραχιολάκι. Μόλις το είδα συγκινήθηκα γιατί ήταν πραγματικά ένα πολύ όμορφο δώρο. Μαζί με αυτό σας δείχνω και δυο ακόμα βραχιολάκια που έφτιαξα πριν λίγο καιρό...





Το Πρωτοχρονιάτικο δωράκι μου...








Αυτά για σήμερα. Σας εύχομαι  καλή συνέχεια σε ότι κι αν κάνετε και να περάσετε όσο πιο όμορφα μπορείτε.
Πολλά πολλά Πρωτοχρονιάτικα φιλιά σε όλους σας ...
                                                                   ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ.




















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου