Καλως ήλθατε στο ιστολόγιο μου. Εδώ θα βρείτε ιδέες για χειροτεχνίες που συνεχώς αυξάνονται.
Περιηγηθείτε στο ηλεκτρονικό λεύκωμά μου , απολαύστε τον καρπό της προσπάθειάς μου , αξιολογήστε την χωρίς ενδοιασμό ( όλα τα σχόλια ευπρόσδεκτα ) και αν κάτι σας αρέσει μπορείτε να το προμηθευτείτε . Σας ευχαριστώ πολύ !
Αγγελική

Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2012

ΦΤΙΑΧΤΕ ΔΕΝΤΡΑΚΙΑ ΑΠΟ ΣΥΡΜΑ

Σε ποιον άνθρωπο δεν αρέσουν τα δέντρα ; Όλοι μας αν μπορούσαμε θα είχαμε έξω απο το παράθυρό μας και απο ένα δέντρο. Όμως επειδή όλοι ξέρουμε πλέον οτι αυτό δεν είναι εφικτό υπάρχει μια ενναλακτική λύση ώστε και να έχουμε δεντράκι μέσα στο δωμάτιό μας να παρηγοριόμαστε ( ξέρω, ξέρω... θα μου πείτε δεν είναι το ίδιο... κλπ , αλλά τι να κάνουμε... ) και να διακοσμεί πολύ όμορφα το δωμάτιο μας. Γι' αυτό ξετρύπωσα για σας αυτό το βιντεάκι.



 

Εύχομαι να σας βοήθησα με αυτό το βιντεάκι για την κατασκευή των δέντρων. Παρακάτω βλέπετε και τη δική μου μινιατούρα ίσως με κάποια παραλλαγή αλλα το αποτέλεσμα είναι ένα δεντράκια και πάλι δεντράκια....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου