Καλως ήλθατε στο ιστολόγιο μου. Εδώ θα βρείτε ιδέες για χειροτεχνίες που συνεχώς αυξάνονται.
Περιηγηθείτε στο ηλεκτρονικό λεύκωμά μου , απολαύστε τον καρπό της προσπάθειάς μου , αξιολογήστε την χωρίς ενδοιασμό ( όλα τα σχόλια ευπρόσδεκτα ) και αν κάτι σας αρέσει μπορείτε να το προμηθευτείτε . Σας ευχαριστώ πολύ !
Αγγελική

Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2012

ΣΚΟΥΛΑΡΙΚΙΑ ΚΡΙΚΟΙ

Γειά σας, γειά σας , γειά σας , γειά σας....Με χάσατε ε; Τι να κάνουμε βλέπετε μες στη ζωή μας είναι και τα απρόοπτα και εμείς Δόξα Τω Θεώ δεν ξεμένουμε απο αυτά... μια ιώσεις, μια κεφάλια, μια καρδιές, μια δερματίτιδες, μια χειρουργία και πάρε να 'χεις....να 'χεις χρόνο και υπομονή να τρέχεις. Δεν πρέπει όμως να γκρινιάζουμε ααα.... όλα κι όλα υπάρχουν και χειρότερα.... και να 'μαι σήμερα εδώ επιτέλους κατάφερα να κλέψω λίγο χρόνο και να φτιάξω πάλι κάτι και να σας το παρουσιάσω. 
Να τα ΄μας... σκουλαρικάκια και μάλιστα κρίκοι...





Η αλήθεια είναι ότι οι φωτογραφίες τα αδικούν τα σκουλαρικάκια μου,είναι βράδυ είμαι κι αρκετά κουρασμένη... Όταν  όμως βγάλω καινούριες  φώτο θα τις αναρτήσω. Ελπίζω να σας άρεσαν. Τα λέμε σύντομα ... Ελπίζω τουλάχιστον... Φιλιά πολλά σε όλους .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου